IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
Cena | 90 |
Okres gwarancji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 6 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3 do
SIWZ)
SKUTKI NIEWYKONANIA LUB NIEWŁAŚCIWEGO WYKONANIA UMOWY
1. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w realizacji Przedmiotu Umowy w
stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % wartości niezrealizowanej
części Umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy ze skutkiem natychmiastowym,
bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu, w przypadku, gdy
opóźnienie Wykonawcy w dostarczeniu Przedmiotu Umowy, o której mowa w
ust. 1 powyżej przekroczy 10 dni. Zamawiający może wykonać prawo
odstąpienia w ciągu 30 dni następujących po upływie powyższego
10-dniowego terminu, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie.
Zamawiający może, według swojego wyboru, odstąpić od całości Umowy bądź
tylko od części niewykonanej przez Wykonawcę. W razie odstąpienia przez
Zamawiającego od Umowy na warunkach określonych w niniejszym ust. 2
Wykonawca, oprócz kary umownej należnej za okres opóźnienia w stosunku
do terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, zapłaci Zamawiającemu karę
umowną za odstąpienie przez Zamawiającego od Umowy z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia brutto za
elementy Przedmiotu Umowy, w odniesieniu do których Zamawiający odstąpił
od Umowy. Jeśli Zamawiający odstąpił od całości Umowy powyższa kara
umowna będzie naliczana od całości wynagrodzenia brutto wskazanego w § 4
ust. 1 Umowy.
3. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu obowiązków wynikających z
gwarancji jakości Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w
wysokości 1 % wartości brutto każdego elementu Przedmiotu Umowy objętego
zwłoką Wykonawcy w zakresie wykonania obowiązków wynikających z
gwarancji jakości, za każdy element Przedmiotu Umowy objęty opóźnieniem
Wykonawcy w zakresie wykonania obowiązków wynikających z gwarancji
jakości, za każdy dzień opóźnienia.
4. W razie naruszenia obowiązku opisanego w § 9 ust. 3, Wykonawca
zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w
wysokości 5% od wartości brutto umowy, określonej w § 4 ust. 2 pkt 3, za
każdy przypadek naruszenia wskazanego obowiązku.
5. Suma kar umownych przewidziana w niniejszej Umowie nie może
przekroczyć 50 % łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1
Umowy.
6. W razie odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy na warunkach
określonych w niniejszym paragrafie Zamawiający zachowuje prawo do kar
umownych za opóźnienie zaistniałe przed dniem odstąpienia od Umowy,
nawet jeśli Umowa przewiduje odrębną karę umowną za odstąpienie przez
Zamawiającego od Umowy.
7. Zamawiający może także odstąpić od Umowy w przypadkach przewidzianych
w PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania
przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, jeżeli szkoda
powstała z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez
Wykonawcę przekroczy kwotę zastrzeżonych kar umownych. W przypadku
spełnienia przesłanek do naliczenia kar umownych z więcej niż jednego
tytułu kary umowne będą naliczane niezależnie od siebie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia należnych Zamawiającemu
kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
10. W razie nieskorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym
mowa w ust. 8 lub w przypadku braku możliwości potrącenia kar umownych z
wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa w
niniejszym § 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymJeżeli
Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te
informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem:
„Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp. Wykonawca
jest zobowiązany wykazać w ofercie, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku braku wykazania (złożenia
właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została
spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich
poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: